Monday, December 1, 2008

balek kampung

i'm n0t really sure ari ape, me n my famely emergency! s0, kne balek kamp0ng. my m0m afraid 2 drive. s0, we all naek taxi smpy klang. then naek bas smpy tl0k intan. terpakse! The bus are realy hilarious!. smelly n bising giler. we arrived there at 7p.m. Then my aunty dtg amek kit0rang g umah nenek.

the next day, ngantok gile weyh.. bang0n solat. then dah t.hari tgok t.v. lunch. bla..bla..bla..

the night be4 kt0rang nk balek, my maksu ajk kt0rang g amek kakl0ng balek keje kat h0spital. aq fll0w lah!. maksu kate g jln2 kt tl0k intan c0z ade aut0show. fuh! kete kat sane shemart gile babeng! then kt0rang g b0utique TEENS. kat situ bnyx gile bju lawa2. tpi, aq x bwk dwet lak! si0t bt0wl!
next day, we'all blek.. bubye at0k, nenek, cazen, aunty, uncle!

No comments: