Friday, March 12, 2010

mama i am home.

Yes I'm Back, tiga minggu duduk asrama macam gila bosan. homesick haha. and banyak perkara berlaku tapi malas nak cerita. Conclusion, friends can change in a moments.

Tadi ada Hari Keusahawanan & Mesyuarat PIBG TIKL 2010. Oleh itu, kelab robotik yang terdiri daripada salah seorang ahlinya iaitu saya telah mengadakan perkhidmatan mencuci kereta ibu bapa pelajar. macam kelakar je kan? tapi seriously gempak sebab lain dari yang lain. Tiba tiba ternampak abah, then amek camera kat dia snap snap. Terasa diri aku capub* gila. Kalau lah senior baca ni mampus aku -.- Lepas tu nak pergi canteen nampak ular kecik tgh gigit katak uwekk gila geli.


Okay, end of story dah takde idea dah sebab tak buat note pun untuk new post. Berilah peluang sehari untuk aku berfikir bye :) Sila refer bintang kecil bawah ni kalau anda lampi*.
*capub : cari publisiti
*lampi : lambat pick-up

2 comments:

Dila Jamalia said...

eh weh. aku tak nampak pun mana katak?

AzzamAzhar said...

ada lah doo, katak kuning.