Friday, January 15, 2010

Multiple Intelligence Test

Sorry sbb lama tak update , busy perihal sekolah hmmm . Okay nak cerita pasal class english beberapa hari lepas , lets say nama dia Encik A . Encik A masuk class dgn serious , dia mmg serious sometimes . Tp hari ni mood dia baik kot , dia cerita pasal multiple intelligent


Encik A : There are many type of what we call that errr multiple intelligent if i am not mistaken . Which is example people easy to learn / study in a silent places but some peoples easy to learn in a chaotic <---(New Word) and noisy with the radio situation dah la pasang radio suria.fm

dan dia start nyanyi

Sekebun Bungaaaaa (i think it is Ziana Zain's Sekebun cintaaa nan berbungaaa)

Lepas tu dia dancing dpn ktorang dgn lagu Mr Loba Loba , Fantastic ape tah lagu tu .


Tp cikgu tu mmg best lah , dia ada Master in english patut lah english dia Superb . Lepas tu aku balik terus google Multiple Intelligence then click take a test , jawab 40 soalan Done dan ini result aku :



Okay End Of The Story

Hari ni Jumaat so ada assembly tadi , aku pergi sekolah pakai lens haha . Then semua tengok mata aku je hahahaha dan mereka berkata :

Eh Azzam apsal mata kau pelik eh ?
Ehh kenapa mata kau cantik hari ni ?
Kau pakai contact lens ehh ? Smart gila
Tak takot ke pakai lens ? Tak sakit ke ?
Aku pun nak jugak ! belikan utk aku eh ?
Camne kau pakai , lepas tu camne kau nk bukak ?
Mak aku takut tengok orang pkai lens <--- ank yg baik :)


Cikgu Ima pun ada cakap 'Eh Azzam kamu pakai contact lens ye ? Warna kelabu lg tu'



Versi baju pengawas hari jumaat

Ohh , aku tak dapat SBP dah check pagi tadi pukul 1:00 am . Tapi dh buat eRayuan . Kenapa Azzam ni gelabah sangat nk buat rayuan semua ni ? Satu Keywords yang cikgu aku ckp : Siapa masuk SBP sebelah kaki dia dah melangkah ke Universiti . Sape tak nak masuk Universiti kan ? Tahniah kepada kawan yg dpt tapi ada 2 orang kot yg tak nak pegi SBP rugi lah korang , kalau tak nak baik kasi aku hehe :P

2 comments:

farah wahidah said...

fuh.. bnyak kot.. aku nye sikit gile kot.. haha.. (:

AzzamAzhar said...

Wawa : Apa yg byk ?