Friday, April 2, 2010

It is a long journey.

Yes, Im Home



minggu yang sangat penat -.- apa apa pun, terima kasih kepada Dila Jamalia sbb dah post hadiah contest dia. Then, aku sruh Ma bawak parcel tu time outing. Seriously still dlm pack aku igt family aku dah selongkar kot kot diorang curious sangat.

QM = quastermaster/quartermaster? wtf azzam tak reti eja doh haha. aku jadi QM for almost a week untuk olahraga dan acara balapan zon Pudu dekat Stadium Mini Seri Permaisuri. Semua sekolah top top. okay imagine ada seorang athlete ni perempuan masuk acara jalan berapa ribu meter tah bertudung tapi pkai tight atas lutut, erk serupa freehair lah minah haha.

Tadi aku balik naik LRT, KTM and Monorail dengan classmate, Farhat and Senior, bf Kila haha. dari TIKL naik bas TIKL ke LRT Maluri ke LRT Hang Tuah ke Times Square pusing pusing ke Monorail Imbi ke Monorail KL Central ke KTM KL Central ke KTM Klang then naik bas ke Banting jeng jeng jeng mama, im home!

Aku downline FinePtc AhmadLuqman, actually tak berapa paham sgt doh. anyone terangkan sikit?

gila lah, tak sangka aku ada kawan yang menggelabah, hey bro relax sudahhh haha.

*tak byk gambar nak di-upload sbb tak bwk D60 -.-

1 comment:

Dila Jamalia said...

ini entri bila? kenapa aku tak pernah baca?