Monday, June 14, 2010

I am Nanny McPhee small c big P



Okay, tadi gengblogger day out. So ktorang pergi Suria KLCC and chill. Malas nak cerita lah, tapi kan korang pernah tengok tak piglet buat synchronized swimming? So, tengoklah movie Nanny McPhee & The Big Bang. Trailer ni utk Luqman, Dila, Dean & Zainal ; kot kot korang rindu gelak sama sama.






10 comments:

Marker Hitam said...

Mula2 kua gmba ladang semua mcm uwaaaargh boring, kan. Haha

AzzamAzhar said...

tau tkpe rasa mcm nak BOO je, sekali dah gelak tk kelip mata tgk haha.

Ahmad Luqman said...

ish aku tak khusyuk do tgk.

Marker Hitam said...

Sbb nk terkucil kan hahahaha

AzzamAzhar said...

Kesian kau -__-

Dila Jamalia said...

lain kali sedia kan botol. takpe, aku tak tengok kau bukak apa-apa.

zainalalieff said...

haha tahan from the beginning. mmg legend bladder dia!

AzzamAzhar said...

Amboyy Dila gatal kau haha.

zainalalieff said...

Oh a'ah Dila. Poster tak boleh blah ladang then anak babi terbang -_-"

aeliyana said...

try tgk Lagenda Budak Setan pula...