Monday, September 6, 2010

Salam Aidilfitri 2010

Kad Raya 2010
Benda yang aku nak buat sama ada dah buat / belum buat / tak sempat :

1. Beli baju raya - Dah
2. Berbuka puasa dgn GengBlogger - Tak sempat
3. Berbuka puasa dekat McDonald (McFlurry Groovy Lime) - Tak sempat
4. Main mercun - Belum buat
5. Buat homeworks - Belum buat ( dalam proses )
6. Mintak Maaf dkt semua kenalan - Belum buat
7. Terawih - Dah buat (:
8. Bayar Zakat - Dah buat ( abah dah bayarkan )
9. Bagi kad raya dkt kawan, kad raya yang dekat atas ni - Dah buat tapi tak semua dah bagi
10. Pasang pelita dkt rumah, igt nak pasang lah sbb tak pernah pasang tapi - Tak sempat
11. Sediakan beg untuk duit raya - TAK PERLU BUAT Azzam dah besar haha.
12. Raya rumah orang yang tak dikenali - JANGAN BUAT, tu aktiviti darjah 3.

Esok saya akan pulang ke Kampung untuk berhari raya di
Kg.Spang Loi, Bt Anam, Segamat, Johore.
Saya Mohammad Azzam Bin Azhar menyusun 20 jari termasuk jari kaki memohon ampun dan maaf dari hujung jambul sampai hujung kuku kaki. Semoga raya kita tahun ini lebih bermakna (:

5 comments:

BantalPelukAdibah said...

ahaha , lucu :DD
selamat hari raya !

Kimee said...

*like

deyla said...

selamat hari raya jua (:

Dila Jamalia said...

12 tu, heh adoi. :D selamat hari raya! aku dah buat kad raya utk korang semua tapi tak sempat print.

amira ilyani said...

aku ada kad raya utk kau, nnti bukak schl jgn lupe mintk, kalau aku igt lh. or kalau ada stock lg lh.
limited bebeh HAHA